Sunday 7 July 2013

Cara Mengetatkan dan Menyempitkan Faraj

Cara Mengetatkan dan Menyempitkan Faraj



Faraj adalah bahagian sulit wanita yang wajib di jaga dengan rapi.. Ini kerana, bahagian inilah yang selalunya si suami akan sentuh dahulu dengan jari atau lidah bagi merangsang nafsu si isteri.. Faraj yang cantik dan wangi akan membuatkan si suami lebih ghairah untuk menggaul si isteri sebelum berjimak..

Pada kebiasaannya, ramai wanita yang mengalami perubahan saiz lubang faraj selepas melahirkan anak atau selepas beberapa tahun berkahwin.. Lubang faraj yang membesar akan membuatkan si suami kurang rasa kenikmatan semasa berjimak.. 

Lubang faraj juga dipanggil Pintu Anak, Satu Inci Persegi atau Vagina sahaja. Inilah tempat di mana zakar dimasukkan semasa urutan persetubuhan berlaku. Bermula dari pintunya hingga ke Batu Meriyan (jauh di dasar faraj) panjang lubang faraj yang normal ialah 6 inci berbentuk corong. Pada dindingnya terdapat daging-daging yang agak kesat. 

Tetapi semasa ghairah ia mengeluarkan mazi yang banyak dan mencukupi bagi memudahkan dayungan urutan zakar berlaku. Pada dindingnya juga terdapat otot-otot cincin yang berfungsi mengembang dan menguncup. Dengan adanya otot inilah anda mampu mengemut batang zakar semasa berjimak dan otot ini jugalah yang memungkinkan faraj menerima dan menyesuaikan apa sahaja bentuk dan saiz zakar. Jauh di dasarnya juga keluar mazi dari rahim. Semasa masih dara besarnya lubang faraj ialah kira-kira satu inci dan apabila sudah melahirkan anak ia boleh meningkat sehingga 2 setengah inci.

Ramai wanita yang mengadu si suami semakin dingin dan kurang menyetubuhinya selepas 5 tahun berkahwin.. Tidak seperti baru-baru berkahwin.. Ini kerana si suami tadak dapat rasakan lagi kenikmatan hubungan seks bersama si isteri kerana saiz lubang faraj yang mebesar dan longgar..

Tidak salah jika si isteri terus menjaga kecantikkan faraj agar sentiasa cantik dan wangi.. Bukan paras rupa dan bentuk tubuh sahaja yang perlu di jaga.. Di sini, ada produk yang boleh Puan-Puan dan Saudari cuba untuk merapatkan dan menyempitkan kembali lubang faraj..

Tongkat Ajimat Madura.. Produk ini berasal dari Kepulauan Madura Indonesia.. Untuk pengetahuan anda, wanita madura memang terkenal dengan teknik penjagaan mahkota wanita agar sentiasa rapat dan cantik.. Dengan cara inilah mereka menambat hati si suami pada setiap hari sehinggakan si suami sentiasa merasakan si isteri masih ada dara walaupun telah bernikah lebih dari 10 tahun..



Tongkat ajimat madura merupakan jamu herba, berbentuk oval tetapi memanjang, ramuan tradisional ini merupakan warisan turun temurun di pulau Madura, Jawa Timur. Manfaat tongkat madura ini adalah untuk membersihkan organ kewanitaan serta juga untuk menyembuhkan penyakit keputihan pada wanita.

Manfaat tongkat ajimat madura diantaranya adalah menjadikan ruang faraj para wanita menjadi kesat (tidak terlalu basah) dan nyaman sehingga dapat membuat hubungan suami isteri jadi semakin ghairah dan nikmat. Tongkat ajimat madura ini tidak ada kesan sampingan, kerana diperbuat secara tradisional dengan herba-herba yang menjaminkan kesan yang baik pada faraj wanita. Khasiat tongkat ajimat madura telah terbukti berkesan dapat memberikan kepuasan tersendiri di waktu melakukan hubungan suami isteri. Ini kerana area organ kewanitaan terhindar dari bau yang tidak enak. Kesan tongkat ajimat madura akan menguatkan sisi dinding otot-otot vagina hingga rapat dan dapat memberikan kepuasan waktu berhubungan seksual antara suami isteri.

Cara gunanya pun sangat senang.. Hanya masukkan 3/4 darinya kedalam lubang faraj secara perlahan-lahan.  biarkan selama 2 minit kemudian keluarkan dan bilas dengan air bersih.. Jika semasa hendak bersama suami, Pakai tongkat jimat madura 1 jam sebelum bersetubuh.. Pasti faraj si isteri akan rasa lebih sempit, kesat dan berbau wangi..

Dengan perkongsian maklumat ini, semoga para isteri akan bertindak cepat dan perbaiki diri anda agar suami anda tidak mencari yang lain.. Kongsikan maklumat ini pada rakan-rakan wanita anda yang lain agar mereka juga dapat merasai kenikmatan malam pertama walaupun telah bernikah lebih dari 10 tahun atau telah mempunyai ramai anak..

1 comment:

  1. Hi semua, sorry admin tumpang lalu.
    kami ada menjual alat ‘senaman batin” untuk lelaki.
    100% lebih selamat dripd penggunaan tangan.
    Info lanjut layari:
    http://alatsedap001.blogspot.com/ atau
    facebook: Alatsedap

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...