Tuesday 9 April 2013

D'Hati Beauty Care, Produk Kecantikkan Wajah Yang Istimewa Dan Berkesan

D'Hati Beauty Care, Produk Kecantikkan Wajah Yang Istimewa Dan Berkesan





D'Hati Beauty Care merupakan produk kecantikan 3 dalam 1 yang dirumus khas dari sumber semulajadi untuk rawatan kulit wajah yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. Bertindak merawat dan melindungi kulit wajah dengan meningkatkan metabolisma kulit, menjana sel2 baru, melambatkan proses penuaan, mengurangkan garis2 halus, menegangkan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi. Ia terbukti berkesan untuk semua jenis kulit. Hanya dengan 3 langkah yang ringkas kulit wajah akan tampak muda, cantik, lembut, cerah, bersih dan berseri tanpa cela. 


Setiap Set Mengandungi: 

1. Sabun Bio Cerah D'Hati Beauty Care


Dirumus dari bahan semulajadi dan mengandungi Vitamin E. Ia bertindak sebagai pembersih kulit wajah dengan meningkatkan metabolisme kulit, memelihara dan melindungi kulit daripada penuaan, mengurangkan bintik2 hitam, jeragat dan jerawat. Ia juga membantu melembutkan, mencerahkan, meningkatkan keanjalan kulit serta mengekalkan kelembapan semulajadi untuk rasa segar, licin, lembut, bersih, cerah dan tampak berseri. 

2. Krim Siang D'Hati Beauty Care


Dirumus dari bahan semulajadi yang bertindak melindungi kulit dari cahaya UV, melembapkan dan mencerahkan kulit secara semulajadi. 

3. Krim Malam D'Hati Beauty Care


Dirumus dari bahan semulajadi dengan bantuan Vitamin E untuk merawat kulit dengan menghilangkan jerawat, jeragat, garis2 halus, mengecilkan pori2 kulit, melembutkan, mencerahkan dan menjadikan kulit tampak muda berseri semulajadi tanpa cela. 


Panduan Penggunaan
Cuci muka anda dengan sabun Bio Cerah D'Hati Beauty Care 2-3 kali sehari. - Selepas cuci muka, sapu krim secara lembut pada wajah anda iaitu semasa muka masih lembap untuk memudahkan krim diratakan. - Krim perlu disapu nipis2 sahaja kerana sapuan yang pertama sahaja yang meresap dalam kulit anda. Lebihan krim yang lain masih berada di atas permukaan kulit anda. - Gunakan krim malam pada waktu malam sebaiknya sebelum tidur.- Gunakan krim siang pada waktu siang hari sebagai pelindung UV dan boleh di jadikan sebagai alas bedak.

P/s: Kulit setiap individu adalah berbeza, jadi kesan nya juga berbeza. Ada yang cepat, ada yang lambat. Bersabarlah dan yakin lah.. dengan izin Nya, anda akan memiliki kulit yg sihat, cantik, cerah, gebu, pinkish dan berseri seperti yg lain juga. INSHAA ALLAH.


Testimoni







Anda Telah Lihat Keberkesanannya?? Jadi Ape tunggu Lagi??
Dapatkan Segera D'Hati Beauty Care Sekarang..

Jadilah Wanita Dan Lelaki Yang Lebih Berketerampilan dengan wajah yang Cantik, Seksi dan Menawan...



1) PRODUK DHATI BEAUTY CARE 3 DALAM 1

  • 1 SET  RM120


* Tiada caj pengeposan.
* Penghantaran menggunakan khidmat pos laju.

TEMPOH PENGHANTARAN MENGAMBIL MASA SELAMA 3-4 HARI WAKTU BEKERJA..
PENGHANTARAN MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU..

UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN, SILA MEMBUAT BAYARAN RM140 KE AKAUN BERIKUT


Nama : Mohd Aliff Bin Abdullah
Nama Bank : Maybank
Acc No : 155015213033

Nama : Mohd Aliff Bin Abdullah
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05060150404525


SETELAH MEMBUAT BAYARAN, BERIKAN SAYA BUTIRAN ANDA SEPERTI BERIKUT MELALUI SMS KE 017-2685357

NAMA:
ALAMAT:
JUMLAH BAYARAN:
TARIKH BAYARAN:
MASA BAYARAN:
KOD PRODUK : DHBC

Maklumat Lanjut, Hubungi 017-2685357 (ALIF)




1 comment:

  1. Mengelupas ke kulit pakai product d'hati beauty care ni...?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...