Wednesday 3 June 2015

Petua Dan Teknik Hebat Foreplay Sebelum Melakukan Seks

Petua Dan Teknik Hebat Foreplay Sebelum Melakukan Seks



Aktivi foreplay sebelum melakukan hubungan seks adalah penting. Berikut adalah senarai 4 aktiviti foreplay sebelum melakukan hubungan seks.

Aktiviti foreplay pertama: Rangsang emosi pasangan anda.
Hubungan seks akan lebih nikmat jika anda berjaya merangsang emosi pasangan anda. Jadi, anda rangsang kehendak seks pasangan anda dengan merangsang emosi dia. Ikut rentak pasangan anda dan lakukan sesuatu yang dia suka. Contohnya, jika suami anda sangat suka jika anda bersikap liar, anda rangsang emosi anda dengan bersikap liar. Jika isteri anda sangat suka pada lelaki gagah, anda gagahkan diri anda dan tunjukkan pada isteri anda bahawa anda seorang yang gagah.

Kedua: Cium dan raba pasangan anda.
Cium dan raba adalah aktiviti foreplay yang sesuai untuk anda lakukan sebelum melakukan hubungan seks. Cium keseluruhan badan pasangan anda terutama pada bahagian sensitif pasangan anda. Cara untuk lihat sama ada bahagian tersebut sensitif atau tidak adalah apabila anda mencium pasangan anda, dia memberi respon seperti rasa geli. Selain itu, anda juga dapat rasa aliran darah mengalir laju ke otak anda apabila anda mencium bahagian sensitif pasangan anda.

Ketiga: Rangsang pasangan anda dengan melakukan oral seks.
Oral seks adalah aktiviti foreplay yang sangat menghairahkan. Si isteri boleh merangsang zakar suaminya dengan membelai, menggosok, mencium dan menjilat. Si suami pula boleh merangsang bahagian vagina isteri di samping memberi rangsangan kepada payudara si isteri.

Aktiviti foreplay sebelum melakukan hubungan seks adalah aktiviti yang penting kerana ia memberi peluang kepada fizikal kedua–dua pasangan untuk bersedia sebelum melakukan persetubuhan. Zakar yang benar–benar keras apabila di masukkan ke dalam vagina yang benar–benar terangsang akan memberi nikmat yang luar biasa kepada pasangan suami isteri yang melakukan hubungan seks.

<< Wangian Merangsang Wanita >>
<< Wangian Merangsang Lelaki >>

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...